„Vřelé přivítání“ pro Tower Bridge

„Vřelé přivítání“ pro Tower Bridge
Tower Bridge je jednou z nejznámějších londýnských památek, ale i oblíbeným místem pro pořádání akcí v unikátních prostorách.
- Ostatní budovy
- Renovace
- Olej/plyn
Stárnoucí kotle však již nestačily plnit požadavky na vytápění prostor a přípravu teplé vody, a proto bylo rozhodnuto o jejich modernizaci. Práce probíhaly současně s přestavbou výstavního prostoru o výšce 9 m, kdy se přidalo mezipatro a vznikly dva nové prostory.
Návrh provedli poradenští inženýři Brinson Staniland Partnership (BSP) a nové kotle spolu se souvisejícími modernizačními pracemi instalovali dodavatelé T Brown Group. Inženýři společnosti Hoval úzce spolupracovali s oběma stranami při řešení řady klíčových úkolů, od poskytování podpory při projektování až po výstavbu kotlů na místě kvůli problémům s přístupem.
Jednou z prvních výzev, které projektový tým musel překonat, byla skutečnost, že předpisy vyžadují modernizaci kondenzačních kotlů. Tower Bridge, jakožto historická budova zařazená na seznam I. stupně, však nesouhlasil s tím, aby z kouřovodů na straně základních pilířů mostu, umístěných 10 metrů nad hladinou vody, vycházely spaliny. Po dlouhých jednáních s úřady londýnského City byla nakonec udělena zvláštní výjimka pro použití zakázkové, nekondenzační instalace kotle.
Pro projekt byly vybrány kotle Hoval SR-plus 225, které se vyznačují vysokou účinností a nízkými emisemi NOx. Nicméně kvůli regulačním požadavkům, jako je směrnice ErP, musely být plně modulované hořáky Riello dodány odděleně od kotlů. V každé z obou kotelen byly instalovány dva kotle Hoval SR-plus o výkonu 225 kW, což opět představovalo značnou výzvu.


Původní kotle byly umístěny na plošině zavěšené ve výšce 15 m nad podlahou, kterou T. Brown rozšířil tak, aby se na ni vešly nové kotle.
Důležité bylo také zabránit narušení provozu v místě konání akce a dopravy v okolí, protože většina dodávek se uskutečňovala v noci. Zvládnutí této situace vyžadovalo součinnost s projektovým týmem Tower of London, městem Londýn, úřadem londýnského přístavu, dopravou pro Londýn a dvěma místními úřady.
Navzdory všem výzvám proběhl projekt velmi hladce a klienti jsou z konečného výsledku nadšeni.
O našich produktech
Kotle Hoval SR-plus mají vysokou účinnost a nízké emise NOx v řadě výkonů pro použití na plyn, olej nebo dvojí palivo. Využívají osvědčenou reverzní strukturu spalování, která zajišťuje téměř úplné spalování.
Kotle jsou konstruovány tak, že vnější plášť vytváří kolem spalovací komory vodní prostor, zatímco plynové cesty s vodním pláštěm v posledním průchodu s hladkými kouřovými trubkami a spirálovými retardéry zajišťují účinnou sekundární topnou plochu. Tato osvědčená tříprůchodová technika zajišťuje okamžitý odvod horkých spalin z vysokoteplotní zóny, takže se snižuje teplota plamene a minimalizují emise.