Odborná podpora společnosti Hoval je tu pro Vás i v době koronavirové krize

◄ Zpět do přehledu blogu
V současné době musíme být více než kdy jindy připraveni na nutnost přizpůsobit se měnícím se podmínkám. Proto se s Vámi chceme podělit o to, jak se s tímto obdobím plným nejistoty vypořádáváme my ve společnosti Hoval. 
Díky našim přísným normám pro technologie HVAC a odpovědnému rozhodování – které jsou v souladu s naší hlavní zásadou odpovědného přístupu k životnímu prostředí a energii – se mohou naši zákazníci i partneři z celé země spolehnout, že jim společnost Hoval poskytne náležitou pomoc a podporu. Tato filozofie nám i v období pandemie koronaviru pomáhá přijímat správná opatření, abychom se mohli rychle adaptovat na aktuální náročné podmínky na trhu.

Nejvyšší zřetel je kladen na zdraví našich zaměstnanců a zajišťování kvalitních služeb Vám, našim partnerům a zákazníkům. Proto Vás prosíme, věnujte pozornost především následujícím odstavcům o dočasném omezení servisní činnosti Hoval.

Dočasné omezení servisní činnosti

hoval-service-1.png
Náš servisní tým je Vám plně k dispozici primárně telefonicky a e-mailem. Servisní požadavky našich zákazníků přijímáme 24 hodin denně. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na support.cz@hoval.com nebo telefonicky a daný problém a podmínky podrobně popište.

Požadavky na servisní zásahy přijímáme a vyřizujeme postupně podle stupně důležitosti s upřednostněním havarijních případů.

Pro předem sjednané servisní návštěvy pak platí následující pravidla:

  • V prostoru kotelny / servisovaného zařízení se nebudou vyskytovat další osoby, jejichž přítomnost není pro výkon servisního technika nutná. Platí zejména pro pravidelné údržby, ale i opravy, které nevyžadují součinnost s obsluhou či jinou profesí. Nutnost koordinace činností vyhodnocuje servisní technik dle situace na místě;
  • V případě Uvedení do provozu je nutné, aby všechny osoby bezpodmínečně dodržovali nařízená opatření, tj. správně nasazený respirátor a zachování bezpečného odstupu.
    Současně platí omezení počtu přítomných osob na nezbytné minimum a nejkratší čas;
  • Společnost Hoval si vyhrazuje nárok na striktní dodržování výše uvedených pravidel a základních zásad ochrany zdraví. V opačném případě budeme nuceni v zájmu ochrany zaměstnanců přistoupit k odvolání technika z místa výkonu, bez nároku na dokončení díla a záruky dalšího servisního výjezdu;
  • Uvedená pravidla přijímá a za dodržení zodpovídá objednatel servisního výjezdu.

Mám se zákaznickým servisem společnosti Hoval již domluven termín servisního zásahu – proběhne dle plánu?

V oblasti zákaznického servisu nabízíme všem zákazníkům společnosti Hoval neomezený provoz: náš tým Vám rád pomůže. Ovšem jak známo, situace s Covid-19 se rychle mění, a tak Vás předem prosíme o pochopení v případě, že bychom byli nuceni termíny změnit.

Jaká je aktuální dostupnost náhradních dílů pro technologie HVAC?

Společnost Hoval má zaveden sofistikovaný systém řízení logistiky, jenž zajišťuje dostupnost náhradních dílů v dlouhodobém horizontu.
 

Jsem specializovaný partner společnosti Hoval a rád bych zadal objednávku. Jaké jsou nyní dodací lhůty?

Dodávky jsou uskutečňovány ve standardním režimu! Náš tým pro objednávky zákazníků a logistický tým Vaši objednávku ochotně vyřídí. Aktuální dodací lhůty se od těch obvyklých příliš neliší. To se však netýká jiných omezení, o kterých se snažíme v současnosti informovat.

Zavedená opatření zaručují provoz v plném rozsahu

coronavirus-.jpg

Uděláme vše pro to, abychom Vám nabídli tu nejvyšší možnou kvalitu služeb a Vaše problémy vyřešili i za těchto výjimečných okolností.

Rádi bychom Vás upozornili na následující opatření:

  • Plánované servisní zásahy proběhnou dle plánu;
  • Služby uvedení do provozu a neakutní zásahy budou posunuty na později;
  • Veškeré dodávky k dnešnímu datu proběhnou dle plánu;
  • Naši odborníci v oboru HVAC jsou Vám i nadále k dispozici, aby Vám mohli poskytovat nabídky a zodpovídat dotazy týkající se projektů, poskytovat poradenství v oblasti řešení a pomoci Vám s návrhem nebo jakoukoli jinou technickou problematikou;
  • Zavedená opatření vyžadují, abychom se vyhnuli přímému osobnímu kontaktu či jej alespoň omezili. Z tohoto důvodu jsme Vám plně k dispozici v digitálním režimu prostřednictvím e-mailu, mobilního telefonu a videokonferencí na Skypu;
  • Náš tým zákaznického servisu, na který se můžete obrátit telefonicky, Vám pomůže s řešením záležitostí týkajících se vytápění. Budeme se snažit zkoordinovat i další služby, na kterých jsme se s Vámi již dohodli, např. údržba či uvedení do provozu. Naším cílem je se o naše zákazníky dobře postarat, ale zároveň chránit i naše zaměstnance;
  • V plném provozu je rovněž náš logistický tým, který se postará o doručení Vašich objednávek;
  • Naši zaměstnanci byli podrobně informováni o nezbytných hygienických opatřeních, a to jak prostřednictvím informačních letáků, tak přímých diskuzí v rámci týmů;
  • Máme zaveden pandemický plán, který je denně upravován dle potřeb.

V případě jakýchkoli dotazů či akutních záležitostí se na nás neváhejte obrátit.


Budeme-li se k sobě a životnímu prostředí chovat zodpovědně, určitě tuto krizi společně zvládneme! Zachovejte klidnou hlavu a buďte na sebe opatrní!

__________________________________________________________

Spolehlivé zdroje o aktuálním vývoji situace ohledně koronaviru (COVID-19):

Autor
Petra Ryslerova
 
Zavřít

Více informací


Cookies

Cookie je krátký text, který navštívená stránka odesílá do vašeho prohlížeče. To stránce umožňuje zapamatovat si informace o vaší návštěvě (např. vaše jazykové a jiné preference) a při další návštěvě se na jejich základě již chová více uživatelsky přívětivěji. Obecně - cookies mají svůj význam; bez nich by byl web podstatně méně příjemným prostředím.


Podmínky užívání

Prohlášení o ochraně soukromí

Cookies nám pomáhají poskytovat vám lepší službu - prosíme, povolte jejich použití.