Odborná podpora společnosti Hoval je tu pro Vás i v době koronavirové krize

◄ Zpět do přehledu blogu
Nastala nelehká doba plná nejistoty. Nyní musíme být více než kdy jindy připraveni na nutnost přizpůsobit se měnícím se podmínkám. Proto se s Vámi chceme podělit o to, jak se s tímto obdobím plným nejistoty vypořádáváme my ve společnosti Hoval. Kromě poskytování kvalitních služeb je totiž zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců, obchodních partnerů a zákazníků vždy naší hlavní prioritou.
Díky našim přísným normám pro technologie HVAC a odpovědnému rozhodování – které jsou v souladu s naší hlavní zásadou odpovědného přístupu k životnímu prostředí a energii – se mohou naši zákazníci i partneři z celé země spolehnout, že jim společnost Hoval poskytne náležitou pomoc a podporu. Tato filozofie nám i v období pandemie koronaviru pomáhá přijímat správná opatření, abychom se mohli rychle adaptovat na aktuální náročné podmínky na trhu. Nejvyšší zřetel je kladen na zdraví našich zaměstnanců a zajišťování kvalitních služeb Vám, našim partnerům a zákazníkům.

Odpovědné přizpůsobení pracovních podmínek

hoval_online-communication.png
I v tomto nelehkém období je společnost Hoval připravena čelit problémům. Máme vše potřebné k tomu, abychom mohli i nadále našim partnerům a zaměstnancům zaručit efektivitu a potřebné služby.Náš tým může pracovat z domu, ale zároveň jsme vše zařídili tak, abychom měli personál i v kanceláři a v terénu. Tito pracovníci se tak mohou postarat o dodávky a naléhavé případy. V tomto náročném období se také snažíme využívat zejména online komunikačních nástrojů, komunikace prostřednictvím našich webových stránek, telefonních hovorů a služby Skype. Přímý osobní kontakt doporučujeme omezit na nezbytné minimum. Snažme se společně šíření viru zastavit a snížit tak obsazenost nemocnic, aby v nich bylo dostatek místa pro pacienty.

Zavedená opatření zaručují provoz v plném rozsahu

coronavirus-.jpg

Uděláme vše pro to, abychom Vám nabídli tu nejvyšší možnou kvalitu služeb a Vaše problémy vyřešili i za těchto výjimečných okolností.

Rádi bychom Vás upozornili na následující opatření:

  • Plánované servisní zásahy proběhnou dle plánu;
  • Služby uvedení do provozu a neakutní zásahy budou posunuty na později;
  • Veškeré dodávky k dnešnímu datu proběhnou dle plánu;
  • Naši odborníci v oboru HVAC jsou Vám i nadále k dispozici, aby Vám mohli poskytovat nabídky a zodpovídat dotazy týkající se projektů, poskytovat poradenství v oblasti řešení a pomoci Vám s návrhem nebo jakoukoli jinou technickou problematikou;
  • Zavedená opatření vyžadují, abychom se vyhnuli přímému osobnímu kontaktu či jej alespoň omezili. Z tohoto důvodu jsme Vám plně k dispozici v digitálním režimu prostřednictvím e-mailu, mobilního telefonu a videokonferencí na Skypu;
  • Náš tým zákaznického servisu, na který se můžete obrátit telefonicky, Vám pomůže s řešením záležitostí týkajících se vytápění. Budeme se snažit zkoordinovat i další služby, na kterých jsme se s Vámi již dohodli, např. údržba či uvedení do provozu. Naším cílem je se o naše zákazníky dobře postarat, ale zároveň chránit i naše zaměstnance;
  • V plném provozu je rovněž náš logistický tým, který se postará o doručení Vašich objednávek;
  • Naši zaměstnanci byli podrobně informováni o nezbytných hygienických opatřeních, a to jak prostřednictvím informačních letáků, tak přímých diskuzí v rámci týmů;
  • Máme zaveden pandemický plán, který je denně upravován dle potřeb.

Často kladené otázky

coronavirus_1139758664-huge_erweitertelizenz.jpg

Jaká hygienická opatření musí zaměstnanci společnosti Hoval dodržovat?

Našim zaměstnancům nařizujeme dodržovat oficiální hygienické pokyny:

  1. Pravidelné a důkladné umývání rukou za použití mýdla a vody/dezinfekce na ruce
  2. Udržování odstupu od ostatních alespoň 1 metr
  3. Co nejméně sahat rukama na obličej
  4. Používání ochranných pomůcek (rouška, rukavice, brýle, ochranné brýle...)
  5. Při kašlání nebo kýchání mít před ústy ohnutý loket
  6. Pokud je to možné, zůstat doma či pracovat z domova
  7. Kontaktovat v případě rozvinutí příznaků speciální linku určenou pro řešení nákazy virem Covid-19

 

Můj nainstalovaný systém Hoval je porouchán a potřebuji akutně pomoci. Co mohu dělat?

Servisní požadavky našich zákazníků přijímáme 24 hodin denně. Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na support.cz@hoval.com nebo telefonicky a daný problém a podmínky podrobně popište. Zákazníci s uzavřenou servisní smlouvou mají sice přednost, ale všechny požadavky zpracováváme co nejrychleji.

Bude-li třeba, aby technik zákaznického servisu dorazil přímo k Vám domů či na Vaše pracoviště, dodržte prosím následující pokyny:

  • Před zahájením práce našeho technika je třeba zajistit, aby byly pracovní prostory čisté (zejména vstupní dveře, povrchy před zařízením apod.);
  • Před příjezdem technika místnost rovněž dobře vyvětrejte;
  • V žádném případě nezatajujte informace o tom, že jste v domácí karanténě či patříte mezi nakažené. Usilujeme o to, abychom Vám mohli pomoci, ale zároveň ochránili i naše zaměstnance.
  • Udržujte si od našeho zaměstnance odstup alespoň 2 metry, případně se zdržujte ve zcela jiné místnosti.
  • Upusťte prosím od zdvořilostí, jako je potřásání rukou.
  • Nabídněte technikovi místo, kde se může umýt, včetně čistě vypraného ručníku.
  • Nenabízejte technikovi žádné nápoje ani pokrmy.
  • Pokud by tato opatření nebylo možné dodržet, mají naši technici právo práci přerušit do splnění požadavků nebo z místa zásahu odjet před dokončením práce. 

 

Mám se zákaznickým servisem společnosti Hoval již domluven termín servisního zásahu – proběhne dle plánu?

V oblasti zákaznického servisu nabízíme všem zákazníkům společnosti Hoval neomezený provoz: náš tým Vám rád pomůže. Ovšem jak známo, situace s Covid-19 se rychle mění, a tak Vás předem prosíme o pochopení v případě, že bychom byli nuceni termíny změnit.
Z bezpečnostních důvodů Vám naši technici při pozdravu a rozloučení nepotřesou rukou. Děkujeme za pochopení.

 

Jaká je aktuální dostupnost náhradních dílů pro technologie HVAC?

Společnost Hoval má zaveden sofistikovaný systém řízení logistiky, jenž zajišťuje dostupnost náhradních dílů v dlouhodobém horizontu.
 

Jsem specializovaný partner společnosti Hoval a rád bych zadal objednávku. Jaké jsou nyní dodací lhůty?

Dodávky jsou uskutečňovány ve standardním režimu! Náš tým pro objednávky zákazníků a logistický tým Vaši objednávku ochotně vyřídí. Aktuální dodací lhůty se od těch obvyklých příliš neliší. To se však netýká jiných omezení, o kterých se snažíme v současnosti informovat.

 

Byl/a jsem pozitivně testován/a na koronavirus nebo jsem v oficiální karanténě. Můj nainstalovaný systém Hoval se porouchal. Jak mám nyní postupovat?

V situaci, jako je tato, rozhodnou o dalším postupu příslušné úřady. Pokud jste byli na koronavirus pozitivně testováni nebo pokud jste v domácí karanténě, vždy nám tuto informaci poctivě sdělte. Usilujeme o to, abychom Vám mohli pomoci, ale zároveň maximálně ochránili naše zaměstnance.

V případě jakýchkoli dotazů či akutních záležitostí se na nás neváhejte obrátit.


Budeme-li se k sobě a životnímu prostředí chovat zodpovědně, určitě tuto krizi společně zvládneme! Zachovejte klidnou hlavu a buďte na sebe opatrní!

__________________________________________________________

Spolehlivé zdroje o aktuálním vývoji situace ohledně koronaviru (COVID-19):

Autor
Petra Ryslerova
 
Zavřít

Více informací


Cookies

Cookie je krátký text, který navštívená stránka odesílá do vašeho prohlížeče. To stránce umožňuje zapamatovat si informace o vaší návštěvě (např. vaše jazykové a jiné preference) a při další návštěvě se na jejich základě již chová více uživatelsky přívětivěji. Obecně - cookies mají svůj význam; bez nich by byl web podstatně méně příjemným prostředím.


Podmínky užívání

Prohlášení o ochraně soukromí

Cookies nám pomáhají poskytovat vám lepší službu - prosíme, povolte jejich použití.